Friday, January 14, 2011

Masa Kehadapan

Assalamualaikum warahmatullah...

Hari yang Cerah!!
Hari ni taklah mendung..tapi tak bermakna tak hujan.
Esok pasti tiba..tapi tak bermakna semua manusia dapat rasakannya kalau ajal dah panggil.
Apa yang aku explain sekarang ni ada maknanya..tapi tak bermakna aku tahu maksudnya.
Ya!...aku tak tahu.

Lepas dapat result SPM, aku decide untuk masuk Tingkatan 6. Mungkin,aku tetap ambil keputusan masuk Tingkatan 6 walau apa result aku sekalipun. Walaubagaimanapun,kene fikir masak-masak dulu. Ya! Fikir sampai rangup!!
Kalau ikut pada kajian aku, aku lebih minat Biologi daripada Fizik tapi, biasanya result Fizik aku banyak sikit markah dari Bio tapi,tak tahu la pulak result SPM macam mana nanti tapi, banyak betul 'tapi' aku...Tapi aku benci subjek Kimia.

Aku minat Bio,rasa macam nak ambik medic je, HAHA.
Aku ni bukan pelajar bijak boleh smpai kat Mesir,ex-ex senior sekolah aku,ada yang sampai kat Jordan tapi aku?,aku rasa aku sampai kat kaki aku berpijak je la sebab result aku biasanya cukup-cukup makan je.



Nota Atas Pasir:
-aku brminat dengan bidang engineering..tapi..ada peluang ke??
Isnin,10 Januari 2010
9:48 aM

No comments:

Drama FYP

Sedang melalui hari-hari last sebagai siswi undergraduate kat UTeM dan bakal tempuh lasttt exam!(sem khas) I'm quiet person with so m...